Sylwia Piątek stworzyła Successful Life Strategist, aby móc realizować swoją misję pomagania ludziom. W swojej pracy wspiera ona przedsiębiorców na każdym etapie ich rozwoju osobistego, jak i biznesowego. Dzięki niej osiągają oni swoje cele szybciej i skuteczniej - to, co normalnie mogłoby zająć kilka lat, jest możliwe do osiągnięcia już w kilka miesięcy!
Jako ekspert w dziedzinie rozwoju i strategii biznesu, wierzy, że aby osiągnąć prawdziwy sukces na wszystkich płaszczyznach życia należy rozpocząć od pracy nad samym sobą, bo gdy rozwiążemy problemy w nas samych, wszystko inne również zaczyna się układać.
Misją Successful Life Strategist jest pomoc innym, aby szybciej osiągali swój pełny potencjał prywatnie i biznesowo oraz aby już zawsze potrafili być spójni ze swoimi wartościami i utrzymywali balans między życiem prywatnym a zawodowym. Dzięki swojemu doświadczeniu i wiedzy Sylwia potrafi w szybki i skuteczny sposób dotrzeć do sedna problemu, a później dokładnie dostosować strategię i plan działania współgrający z potrzebami danej osoby.
Sylwia jest strategiem, coachem i przedsiębiorczynią, która pomaga swoim klientom w odnalezieniu własnych wartości, budowaniu pewności siebie, w rozwoju osobistym i biznesowym, w ustaleniu strategii i planu działania, tak aby droga do celu była efektywna i optymalna zaoszczędzając przy tym czas i zasoby.
Jej niesamowita historia została uwieczniona w dwóch wartych uwagi tytułach, Awaken the Lioness Within oraz From Owls to Peacocks - oba dostępne na Amazon. Sylwia jest autorką dziennika do rozwoju osobistego „DZIENNIK GOŁEBIA”
Ewelina Salwuk-Marko - redaktor naczelna portalu Feszyn.com, właścicielka Agencji kreatywnej Sal-Mar, twórczyni kampanii społecznej wspierającej kobiety na rynku pracy GoWomen. Wykładowca akademicki. Ukończyła dwa kierunki studiów. Strateg komunikacji, PR-owiec i specjalista od content marketingu. Od lat wspiera polskie marki, propagując idee „wybieram polskie produkty”. Twórczyni akcji „ Polskie kobiece marki, które warto znać”. Interesuje się również kwestiami związanymi z brandingiem i corporate identity. Branżą internetową zajmuje się od 2009 roku , w którym to czasie zdobywała doświadczenie przede wszystkim w szeroko pojętym marketingu internetowym.