Sylwia Chrabałowska
Ekspert rynku wydawniczego
Sylwia Chrabałowska – ekspert rynku wydawniczego, właścicielka wydawnictwa Moc Media, działaczka społeczna. W 2016 r. powołała do życia społeczność przedsiębiorczych "Moc Kobiet", gdzie prowadzi konsultacje biznesowe i organizuje warsztaty o zróżnicowanej tematyce. Doktorantka w KZiF SGH. W pracy naukowej aktualnie skupia się na społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) oraz strategiach konkurencji i wybranych metodach analizy strategicznej. Filolog języka polskiego (UW) ze specjalizacjami: językoznawca, literaturoznawca, autor tekstów medialnych, nauczyciel. Absolwentka UKSW i SGH, certyfikowany project manager. Wykładowca PTWK. Pracę rozpoczęła w 1998 r. jako dziennikarz PAI-Press. Współpracowała później przy raportach dla "wielkiej czwórki". Była wydawcą książek w jednej z największych grup wydawniczych w Polsce. Pełniła funkcję dyrektora wydawniczego w jednym z liczących się wydawnictw specjalistycznych w kraju, gdzie odpowiadała za pracę redakcji książek, czasopism, serwisu internetowego i rozwój rynkowy oraz za sprzedaż.
 
wwwfbIG
Judyta Kowalczyk
Specjalista ds. psychologii brandingu i reklamy

Specjalista ds. psychologii brandingu reklamy (jedna z pierwszych osób w PL), projektant graficzny (2D, DTP i WEB), opiekun marki, trener i mentor. 

Założycielka Agencji Reklamowej iClouders, pomysłodawczyni i współautorka projektu „Perfekcjonistka w biznesie”, autorka programu  metamorfozy marki „#correctbrand” oraz e-booka „10 przykazań skutecznej marki”. Opracowała autorską metodę żywiołów marki.

Zajmuje się kompleksową kreacją marek, począwszy od konsultacji, audytu, strategii, przez projekty graficzne identyfikacji wizualnej i reklamy, aż po pełną opiekę nad marką.

Obszar, w którym się specjalizuje obejmuje bardzo szerokie spektrum działań dot. budowy i kreacji marki. Wszystkie te działania opiera na kilku dziedzinach psychologii – „widzi i czuje więcej”, dzięki czemu są one skuteczne.

Jest empiryczką, dlatego też każda praca, którą wykonuje nie jest oparta na teorii, lecz na praktycznym doświadczeniu, które intensywnie zdobywa i praktykuje od przeszło 7 lat.

Prowadzi również warsztaty szkolenia, podczas których stawia na bardzo indywidualne podejście do każdego uczestnika.

W każdej dziedzinie życia zarówno prywatnego i zawodowego, kładzie mocny nacisk na komunikację, relacje oraz emocje.

W swoją pracę wkłada mnóstwo zaangażowania i serca. Każdego dnia podchodzi do swoich działań, jak do nowych wyzwań, które mają zmienić świat.

wwwIGFB
Olga Wilczyńska
Wydawca magazynu, Lider Branży Edukacyjnej

Olga Wilczyńska Wydawca magazynu Lider Branży Edukacyjnej. Wspiera marki edukacyjne w ich rozwoju. Pierwszy biznes otworzyła w wieku 20 lat z pasji do nauczania, w kolejnych latach rozwijała kolejne marki związane z edukacją: Ogólnopolski Konkurs Przedmiotowy Leon, w którym bierze udział kilkadziesiąt tysięcy dzieci rocznie. jezykowo.org - nauka niemieckiego online platforma do nauki niemieckiego online z książką.

Lider Branży Edukacyjnej w ramach której tworzy kursy online dla biznesu, organizuje Konferencje Lider Branży Edukacyjnej, wydaje magazyn Lider kivo.pl - platforma do zarządzania firmami edukacyjnymi.

Mama dwóch córek, przedsiębiorczyni, szkoleniowiec, twórca kursów online, prelegentka, współautorka książki do nauki niemieckiego. Sprzedaż i budowanie społeczności w social mediach to zdecydowanie konik Olgi. Na co dzień wpiera właścicieli marek edukacyjnych oraz twórców kursów online w rozwoju i kreowaniu ich wizerunku w mediach społecznościowych.

wwwIGFB