Specjalista ds. psychologii brandingu i reklamy (jedna z pierwszych osób w PL), projektant graficzny (2D, DTP i WEB), opiekun marki, trener i mentor.
Założycielka Agencji Reklamowej iClouders, pomysłodawczyni i współautorka projektu „Perfekcjonistka w biznesie”, autorka programu metamorfozy marki „#correctbrand” oraz e-booka „10 przykazań skutecznej marki”. Opracowała autorską metodę żywiołów marki.
Zajmuje się kompleksową kreacją marek, począwszy od konsultacji, audytu, strategii, przez projekty graficzne identyfikacji wizualnej i reklamy, aż po pełną opiekę nad marką.
Obszar, w którym się specjalizuje obejmuje bardzo szerokie spektrum działań dot. budowy i kreacji marki. Wszystkie te działania opiera na kilku dziedzinach psychologii – „widzi i czuje więcej”, dzięki czemu są one skuteczne.
Jest empiryczką, dlatego też każda praca, którą wykonuje nie jest oparta na teorii, lecz na praktycznym doświadczeniu, które intensywnie zdobywa i praktykuje od przeszło 7 lat.
Prowadzi również warsztaty i szkolenia, podczas których stawia na bardzo indywidualne podejście do każdego uczestnika.
W każdej dziedzinie życia zarówno prywatnego i zawodowego, kładzie mocny nacisk na komunikację, relacje oraz emocje.
W swoją pracę wkłada mnóstwo zaangażowania i serca. Każdego dnia podchodzi do swoich działań, jak do nowych wyzwań, które mają zmienić świat.
Olga Wilczyńska Wydawca magazynu Lider Branży Edukacyjnej. Wspiera marki edukacyjne w ich rozwoju. Pierwszy biznes otworzyła w wieku 20 lat z pasji do nauczania, w kolejnych latach rozwijała kolejne marki związane z edukacją: Ogólnopolski Konkurs Przedmiotowy Leon, w którym bierze udział kilkadziesiąt tysięcy dzieci rocznie. jezykowo.org - nauka niemieckiego online platforma do nauki niemieckiego online z książką.
Lider Branży Edukacyjnej w ramach której tworzy kursy online dla biznesu, organizuje Konferencje Lider Branży Edukacyjnej, wydaje magazyn Lider kivo.pl - platforma do zarządzania firmami edukacyjnymi.
Mama dwóch córek, przedsiębiorczyni, szkoleniowiec, twórca kursów online, prelegentka, współautorka książki do nauki niemieckiego. Sprzedaż i budowanie społeczności w social mediach to zdecydowanie konik Olgi. Na co dzień wpiera właścicieli marek edukacyjnych oraz twórców kursów online w rozwoju i kreowaniu ich wizerunku w mediach społecznościowych.